Urokliwe miejsce dla Ciebie i Twojej rodziny

   
 

Informacja dla każdego Gościa hotelu

Wersja do wydrukuWersja do wydrukuSend by emailSend by email

Opiekunem, doradcą oraz informatorem Szanownych Gości jest Recepcja Hotelu Morąg.

Przyjazd - Osoba przybywająca do Hotelu Morąg zobowiązana jest do dopełnienia wszelkich formalności związanych z zameldowaniem się na określony pobyt, okazując dokument tożsamości lub inny dokument ze zdjęciem w dniu przyjazdu. Osoba przybywająca do Hotelu Morąg, zobowiązana jest do uregulowania wszystkich należności za pobyt oraz za inne opłaty wynikające z cennika hotelu, w dniu przyjazdu, w Recepcji hotelu lub w dniu wyjazdu z hotelu.

Pobyt  - Doba pobytowa zaczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu. Przekroczenie godziny wyjazdu może spowodować naliczenie należności za rozpoczęcie następnej doby pobytowej. W porozumieniu z Recepcją można ustalić wcześniejszy przyjazd lub przedłużenie pobytu. Cisza nocna w Hotelu Morąg, obowiązuje w godzinach od 22:00 do 6:00. Osoby zakłócające odpoczynek innych gości, mogą zostać wydalone z hotelu. W przypadku osób agresywnych – Recepcja ma obowiązek wezwać odpowiednie służby porządkowe. Osoba przebywająca w hotelu odpowiada materialnie za wszystkie zniszczenia dokonane w pokoju oraz w innych pomieszczeniach hotelu. Zabrania się wynoszenia i przemieszczania wyposażenia hotelu poza jego teren. Na terenie hotelu zabrania się przebywania osobom nie zameldowanym i nie zgłoszonym w Recepcji. Osoby przebywające gościnnie w pokoju hotelu muszą opuścić hotel przed godziną 22:00. Gość zameldowany w hotelu nie może przekazać pokoju osobom innym – nie zameldowanym w hotelu. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotów użytkowych, kosztowności lub pieniędzy pozostawionych w pokojach. W Recepcji znajduje się sejf  - do wynajęcia skrytki do przechowywania. Przy każdorazowym opuszczaniu pokojów mieszkalnych należy zamykać okna i drzwi .W pokojach mieszkalnych i w innych pomieszczeniach użytkowych obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w pokojach innych odbiorników prądu, poza wyposażeniem pokoju.

Recepcja - W Recepcji hotelu istnieje możliwość odpłatnego (wg obowiązujących cenników) wynajęcia poszczególnych sprzętów AGD za odpowiednią kaucją tj. żelazko + deska do prasowania - 30,00 zł, czajnik – 20,00 zł, suszarka – 20,00 zł, lodówka – 50,00 zł. Kaucja powyższa zostanie zwrócona w momencie oddania sprzętu do Recepcji.

Odpowiedzialność - Rodzice lub opiekunowie dzieci, młodzieży - zobowiązani są do pełnej opieki nad nimi w czasie pobytu na terenie hotelu. Hotel nie odpowiada za zaistniałe na jego terenie wypadki nie będące następstwem przyczyn wynikających z wadliwej konstrukcji urządzeń i innych przedmiotów stanowiących wyposażenie hotelu.

Zwierzęta -  Hotel dopuszcza odpłatne przyjmowanie  zwierząt wg. obowiązującego cennika. Zabrania się wyprowadzania psów i innych zwierząt na terenie hotelu. Zwierzęta powinny być wyprowadzane na smyczy (zakaz biegania luzem po terenie hotelu). Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do dokładnego posprzątania wszelkich śladów po załatwianiu potrzeb fizjologicznych jego zwierzęcia, na terenie hotelu. Zwierzęta przybywające do hotelu powinny posiadać aktualne zaświadczenia o szczepieniu. Za wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę odpowiada jego właściciel.

Samochody, autobusy - Samochody Gości hotelowych, ustawiane są na jednym z trzech  parkingów  zewnętrznych przy hotelu . Parkingi nie są  płatne. Do dyspozycji Państwa jest również parking nie monitorowany zamykany bramą elektryczną.

Wyjazd - W dniu wyjazdu należy oddać w Recepcji hotelu klucz od pokoju. Pokoje będą sprawdzone głównie pod kątem ewentualnych zniszczeń. Za zagubiony klucz od pokoju  pobierana będzie opłata w wysokości 50,00 zł.

Uwagi końcowe  - Wszystkie uwagi i wnioski oraz zauważone usterki w pokojach i w wyposażeniu hotelu należy zgłaszać w Recepcji. W przypadku braku natychmiastowej reakcji ze strony pracowników Recepcji do dyspozycji gości pozostaje Kierownik Hotelu lub Dyrekcja hotelu. Hotel Morąg posiada odpowiednie ubezpieczenia. Obiekt nie jest monitorowany.

WSZYSTKIM GOŚCIOM ŻYCZYMY UDANEGO POBYTU W  HOTELU MORĄG